Το τμήμα επιθεώρισης της ΠΝΟ και ο ανύπαρκτος κωλοτούμπας ελεγκτής

1

Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία. 
Το ειδικό τμήμα επιθεώρισης, παρακολούθησης και ελέγχου της ΠΝΟ(σ.σ.Το ανύπαρκτο τμήμα Επιθεώρησης, παρακολούθησης και Ελέγχου των Ελλήνων Ναυτικών).

Οι περιπέτειές τουΗρακλή Πουαρό(Λευτέρης Μπαρμπαρούσης)


Το νέο τμήμα διμιουργήθηκε και λειτούργησε απο 01-01 2022. Βέβαια μέχρι τώρα αυτό που βλέπουμε η δουλειά του είναι άλλη και τα αποτελέσματα του  είναι "αποκαρδιωτικά". 
"ΤΟΤΕ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΑΝ". Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΠΝΟ, η απόφαση πάρθηκε με συντριπτικής Πλειοψηφίας της   Διοικήσεως (10 υπέρ 4 κατά). 

Η ανακοίνωση της ΠΝΟ αναφέρει: 
«Ως Υπεύθυνος  αυτού, τοποθετείται, ύστερα από ενδελεχή έρευνα και αξιολόγηση του  Γενικού  Γραμματέα της ΠΝΟ, που  ειδικά εξουσιοδοτήθηκε με την ίδια  πιο  πάνω  απόφαση της  Διοίκησης, ο συνάδελφος  Λευτέρης Μπαρμπαρούσης, επί  χρόνια  εργαζόμενος στα πλοία με  την  ειδικότητα του μηχανοδηγού  και  Πρόεδρος  του Ναυτεργατικού  Σωματείου ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ  από  τον  Δεκέμβριο του έτους  2014 μέχρι  και  τον  Οκτώβριο του  2021  οπότε  και αποχώρησε,  ο οποίος με  την  αδιαμφισβήτητη εμπειρία  του στα  συνδικαλιστικά  δρώμενα του  Ναυτεργατικού  χώρου, την  ευρύτητα των  γνώσεων  του,  όχι μόνον επί  των θεμάτων  και  προβλημάτων που  αντιμετωπίζουν οι  Ναυτικοί   μας, αλλά και  όλων  των  εμπλεκομένων  μερών στην  Ναυτεργασία,  και  κυρίως με  την χαρακτηριστική   και  πεισματική Αγωνιστική  Δράση που  τον  διακρίνει, είναι ο  εγγυητής για την  επιτυχία  της  λειτουργίας του παραπάνω Τμήματος. Η δημιουργία  δε   αυτού   αποφασίστηκε, ακριβώς στα πλαίσια της νέα προσπάθειας της  Ομοσπονδίας, για την αλλαγή και όχι για τη συνέχεια παλιών αντιλήψεων. (Δηλαδή ένας πρώην, απλός και χωρίς ιδιαίτερες επαγγελματικές ναυτικές γνώσεις στην θάλασσα, Διευθυντής Πληρωμάτων, που στη συνέχεια λόγω ανεργίας έγινε "ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ" διόρισε έναν μηχανοδηγό για να μας λύσει τα προβλήματα. Και φυσικά τα φαντάσματα τον ψήφισαν! Αυτή είναι η Ελλάδα του 2023. 



Εμείς, αναρωτιόμαστε τα εξής: Ο εν λόγω κύριος και το σωματείο που ήταν Πρόεδρος, πότε υπέγραψε την συλλογική σύμβαση εργασίας; (ΠΟΤΕ) Ας ρίξουμε μια ματιά στα "ΦΕΚ" της εποχής εκείνης. Τώρα, έρχεται να "παλέψει" και να μας πει πως μαζί με τον Γενικό Γραμματέα και την διοίκηση που απαρτίζουν οι σφραγίδες, φαντάσματα, όλα βαίνουν καλώς. Πώς από ένας "ταξικός αγωνιστής" που κάθονταν στα αριστερά έδρανα της Βουλής και ενεργό μέλος του ΠΑΜΕ είναι αγκαλιά με το σύστημα και απέναντι από τα συντρόφια του; Κατά πόσο, έχει ένας μηχανοδηγός μόνος του τις γνώσεις και την ικανότητα των σύγχρονων ελέγχων και αν μπορεί να σταθεί απέναντι σε λιμενικούς Πανεπιστημιακής μόρφωσης. Γνωρίζει επίσης τις ιδιαιτερότητες του κάθε κλάδου, ξεχωριστά; Δεν νομίζουμε. Κύριοι, την εργασία, αυτή σήμερα δεν την κάνει ένας άνθρωπος που πάντα έλεγε όχι σε όλα. Εμείς, ζήσαμε στα κοντέινερ και κάναμε συνδικαλισμό για τον Έλληνα ναυτικό με [ανιδιοτέλεια] και πάντα με γνώμονα το κοινό καλό. Αρχίζει, η σεζόν και τα προβλήματα εξακολουθούν να είναι πολλά και άλυτα  και εσείς το μόνο  που ξέρετε να κάνετε είναι να βάζετε κάτω από το χαλί τα σκουπίδια. ΓΙΑΤΙ; 



Δεν θα λύσετε τα προβλήματά του Έλληνα ναυτικού με ανθρώπους που ειναι επαγγελματικά "ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ" άσχετοι και ασχολούνται με όλα τα άλλα εκτός από αυτά που εσείς τους αναθέσατε. 



Κάντε σωστά την δουλειά σας αλλιώς να πάτε στα σπίτια σας. 

Το σωματείο Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων "Ο Άγιο Νικόλαος" πάντα ήταν και θα είναι δίπλα στον Έλληνα ναυτικό και το απέδειξε και τώρα για άλλη μια φορά, με την φωνή του, την φωνή της αλήθειας...



Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(30)

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπο μας. Μάθετε περισσότερα...
Accept !