Προς: “Δ/ΝΣΗ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Δ.Ν.ΕΡ.)”
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΤΕ ΣΑΦΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ/ ΕΝΤΟΛΕΣ / ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΕΜΑΤΑ:1. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 5 ΚΑΙ 8 ΤΗΣ ΣΣΕ ΠΟΡΘΜΕΙΩΝ, Η ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΔΕΙΑΣ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ (1) ΕΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΛΟΙΟ Η (ΔΙΑΖ) ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ (ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΚΑΘΟΣΟΝ Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΝΑΥΤΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΘΟΣΟΝ Η ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΣΦΑΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΠΛΟΙΑ).
ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ) ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ , ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΤΗΣΙΑΣ ΑΔΕΙΑΣ (30 ΗΜ) ΜΕΤΑ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ,ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (ΣΣΕ, ΦΕΚ 1671 Β’ /5-7-2013 ΑΡΘΡΟ 9, ΠΔ 152/2003 ΑΡΘΡΟ 17, ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜ.ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ), ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2018 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΑΒΑΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΑΣ ΑΠΟΨΗ ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΙΑΙΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΣΤΙΣ ΩΡΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ ,ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΣΕ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.
2. ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΡΘΜΕΙΩΝ (ΡΙΟΝ , ΣΑΛΑΜΙΝΑ), ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΛΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ,ΓΙΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΞΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ :α) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΛΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΩΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ, ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΞΗΡΑΣ ΜΕ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΑΝΑ ΛΙΜΑΝΙ, ΑΠΟΚΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΚΕΡΔΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.β) ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΛΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ (ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΡΙΟ) ,ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΠΛΟΥ Η ( ΔΙΑΖ) ΚΑΤΑΠΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΚΑΒΩΝ ΠΡΟΣΔΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΤΩΣΗ / ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ,ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΛΕΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΠΡΟΚΛΗΣΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Η ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ON THE JOB TRAINING) ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΑΠΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΝΑΥΤΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.
3. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 6 ΠΑΡΑΓΡ.4 ΤΗΣ ΣΣΕ ΠΟΡΘΜΕΙΩΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ 8ΩΡΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ (1) ΩΡΑ, ΜΕΤΑΞΥ 3ΗΣ ΚΑΙ 6ΗΣ ΩΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 8ΩΡΟΥ Η ( ΔΙΑΖ) ΟΧΙ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ 8ΚΤΑΩΡΟ ,ΣΤΗΝ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ- ΛΗΞΟΥΡΙ (ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ) ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ( ΠΛΗΝ ΚΥΛΛΗΝΗΣ) ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ.
4. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΑΠΟΠΛΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ( ΚΩΔΙΚΑΣ ISM).ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΟΜΩΣ ΣΕ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΤΕΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ 30 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΠΟΠΛΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΡΕΩΣΗ ΜΙΑΣ (1) ΩΡΑΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ISM.
5. ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΑΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΤΟΥ ISM ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ ,ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΡΕΩΣΗ ΩΡΑΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΕΤΑΞΥ 3ΗΣ ΚΑΙ 6ΗΣ ΩΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ,ΣΤΑ ΠΟΡΘΜΕΙΑ ΡΙΟΥ – ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ. ΑΥΤΟ ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ. ,ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΘΟΣΟΝ Η Υ.Α ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΟΡΘΜΕΙΩΝ ΤΗΝ ΟΡΙΖΕΙ ΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΣΦΑΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΠΛΟΕΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΝΑ ” ΒΓΑΖΕΙ” ΕΚΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΛΟΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΕΝΩ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΗΔΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΕΝΑ (1) ΑΤΟΜΟ (ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ) , ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥ (ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΠΤΗΡΑ ,ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΚΑΡΑΖ, ΠΕΡΙΠΟΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΕΠΙΒΑΤΩΝ). ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΗΣΗ ΤΟΥ ΗΜΙΩΡΟΥ (ΕΣΚΕΜΜΕΝΩΣ ΗΜΙΩΡΟ) ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΕ ΤΟ ΗΜΙΩΡΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ.
6. ΣΤΗΝ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΡΑΜΑ-ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΛΟΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ( Ν.2932/2001 ΚΑΙ Κ.Δ.Ν.Δ) ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 60 ΗΜΕΡΩΝ ( ΦΘΑΝΟΥΝ ΤΙΣ 105 ΗΜΕΡΕΣ ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ, ΤΙΣ 30 ΗΜΕΡΕΣ ΝΑΥΤΟΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΜΟΝΟ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΑΝΔΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ Υ.Α ( ΓΙΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 60 ΗΜΕΡΩΝ) , ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤ.7. ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (18-20 ΩΡΕΣ) ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΥΛΛΗΝΗ- ΖΑΚΥΝΘΟΣ- ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΑΣ ΑΠΟΨΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΕΡΕΙ (ΕΡΓΟΔΟΤΗ,ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ).
ΑΡΑ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΜΕΓΙΣΤΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ (12) Η( ΔΙΑΖ) ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΛΗΡΩΜΑ Η( ΔΙΑΖ) ΝΑ ΠΕΡΙΚΟΠΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ , ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΩΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ.
Β. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΙΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ ,ΣΑΦΕΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ” ΚΟΠΕΙ” Η ΟΡΕΞΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ.
ΟΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ( ΜΕΙΩΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΕΝ ΠΛΩ Η ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ), ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΖΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ Υ.Α ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ( ΠΛΗΝ ΚΥΛΛΗΝΗΣ).
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΠΟΥ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΟΡΓΑΝ.ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΧΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΗ ΩΡΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΘΟΣΟΝ ΘΑ ΠΕΡΙΚΟΠΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥ ( ΟΠΤΗΡΑΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ,ΠΕΡΙΠΟΛΟ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ).Γ.ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΣ.